Monday 23 April 2012

Reunion Friends Forever

Assalamu'alaikum .

Hey , hey , hey . Kemarin kami baru ja buat reunion kat SABAH ORIENTAL HOTEL.
Happy yg tidak terhingga derr~ ahaks !
Best giler dapat jumpa kawan sekolah lama . weeee~
Susah nak explain macam mana kegembiraan aku neyh .
Tapi , paling menyedihkan bila wakil form kami buat ucapan . hmm~

ZULKIFLEE :)

Ayat dia yg buat aku sedih . Hmm , xpa laa .
Yang penting kalau panjang umur nanti boleh jumpa lagi . InsyaAllah .
Di harap , dgn tema UKHUWAH DULU , KINI & SELAMANYA akan kekal sampai bila2 .
Biarpun x semua kawan2 yg datang , tapi insyaAllah kalau ada kelapangan , kita akan jumpa di lain hari .
Aku akan jadikan ini laa kenangan yg xkan dilupakan sampai bila2 .


Di samping kami buat perjumpaan ni , kami ada sambut befday seseorang .
Aku ada amik gambar dia . Tapi , x nak laa letak kat sini . Nanti dia marah . heee~
Kek ja laa aku bagi tengok ek .


Sedaaaapp sangat2 ni kek . Nyum3 . Aku ada ambil jugak . Bawa pi rumah . hehe .
Makanan ? Hmm . Makanan2 kat sana pun sedap2 juga .
Banyak sangat makanan kat sana tu . Sampai aku x tau nak makan yg mana satu . HAHA
Dah jadi rambang mata lak . hehe . Kalau x silap ada 60 jenis makanan .
Fuyyyooo . Banyak tuu . Ngeee~
Alhamdulillah . Aku dapat makan macam2 makanan yg aku rasa aku nak makan .
Makanan yg pelik2 tu aku x nak makan . Terutama sekali ikan salmon . perrrgghh !
Salihah cakap , ikan tu sedap . Tapi aku x nak ar makan . hehe
Lepas makan2 , acara kami ialah "tukar-tukar hadiah" . Macam2 hadiah yg ada .
Aku dapat hadiah dari rakan twitter aku jugak . Dari Cik LeeAna .
Korang nak tengok tak ?? Hehe . Jap eh .

Eh2 . Korang nak tengok jugak apa isi nya ni ?? Hehe . Kejap2 .


Tengok nii . Comel kan ? Jangan cakap x comel yee . Nanti kecik hati pulak kawan aku nih .
Seriously , aku suka sangat2 benda ni . Dalam bottle ni ada ucapan taw !


Okayy kawan . InsyaAllah aku akan jaga bottle ni baik-baik. Comel sgt2 ! :)))
Lepas tukar hadiah , kami semua sibuk dgn camera & henpon masing2 .
Sesi bergambar pun telah bermula . hehe .

PUTERA :)


PUTERI :)
Masa ni , banyak sangat cameraman yg nak amik gambar kami . HAHA :P
Macam artis lak kami neyh . ngeee~
Sebab tu laa macam 2 gaya yg korang tengok . hehe .
Okayyyy , sampai sini sahaja entry kali nih .
Dah panjang berjela2 aku type nih  . Hehe .
Semoga jumpa di lain hari . :')
Wassalam .

1 comment:

  1. ahaha.. malu pulak aku kau kasi masuk adiah tu.. buruk abis.. ahaha..

    ReplyDelete