Monday 31 August 2015

welcome back !

Assalamualaikum. Halu haluuuu~

Dah lama x update blog ni. Konon nak sambung cerita family day kami yg seterusnya tapi hanya tinggal kenangan. Malas tak menyempat buka blog yg sederhana ni & tiba2 datang plak mood kasi cantik sikit blog ni tapi xda la cantik mana. Aku buat setakat yang mampu ja. Mana2 tutorial yg payah & mungkin akan menyeksakan mata yg memandang, aku x buat lah. Kita buat sesimple jee.

Buat sahabatku fatihah haidar, hari tu awok ada tanya kan ke mana menghilangnya blog ku ini. Actually aku kasi private hari tu. Sesaja nak padam entry yg aku rasa mcm memalukan ja bila baca balik. Haha. Start from now, xmo dah luahan2 hati or perasaan kat dlm ni. Aku ada baca kat twitter someone ni. Dia cakap, orang yang suka luahkan kesedihan ni xda self controlled. Ceh ! So, dari situ la aku kurangkan sikit sesi meluah perasaan di laman sosial ni. Pendamkan ajee :)

Hari ni jugak dah boleh register subject utk sem 3 tapi aku macam biasa lah. Huhu. Tak dapat daftar sebab x bayar yuran lagi :'( Nampaknya sem ni x dpt la sama kelas dgn kawan2 ku yang tersayang. Bersabarlah wahai hati. Hmm. Jangan cepat putus asa & jangan ulangi lagi perangai sem lepas. Datang kelas lambat pastu suka sgt ponteng. Haha. Raihan ja lah selalu cakap "x baik ponteng. jangan pasang niat camtu". Baikkk umiiiii :D Betulkan niat mau p klas tu. Jangan malas malasssss.

Jadi, untuk sem 3 ni aku berazam nak jadi budak baik acah2 freshie. Haha. Sem baru, azam baru gitcheww. 3 bulan lebih duk rumah. Mereput. Xda buat apa2. Tulang semua pun jadi reput >.< Otak dah tepu. Asyik dok ngadap benda sama ja. Aku rasa rabun mata & silau ku ni pun mcm bertambah sikit. Balik UM nanti rajin2 lah bersenam turun naik tangga ye. Kah!

Kerinduan terhadap sahabat yg 3 org tu pun bertambah2. Sorang jadi driver nganto adik2 g skolah. Dua orang tu plak ngajar kat sekolah. Aku aje la yg duk mereput ni. Haha. Nak tau something takk ? Entah kenapa aku teringin nak g langkawi. Balik2 aku usya2 tiket flight. Nampak tak kat situ ?? Tapi, kalau xdpt pegi pun x apa lah sbb aku tau kengkawan aku ni busy semuanya. Asalkan dapat jumpa nanti pun dah cukup. Hehe. Tetiba rindu nak makan koktel dgn korang. Kalau aku buat koktel kat rumah ni, memang krik krik la jawabnya sbb org rumah x berapa minat makan tu. Huhu. Lepak dgn korang baru laa dpt mkn sepuas2nya lagi2 kalau alin yg buat. Air tangan "mak" la katakan. Haha :p

Buat hanis sakinah, tahniah sbb dah tunang. wuhuuuu~ Pandai2 jaga hati. Awak tu tunang orang. Ingat pesan & nasihat semua orang. Kitorang selalu support & doakan yg terbaik buat mu :) Buat alin, sabar yee. Nanti akan tiba masanya. Hehe. Untuk teha plak, kau dgn aku ni mcm sama, mcm tak jugak. Entahlah mengharap pada yang pasti atau tak. Haha. Apa2 pun doa ja lah. Owkeyyy~



Adakah anda sudah benar2 MERDEKA ??

Gambar tu sesaja tunjuk. Haha. Muka lepas larian merdeka tahun lepas. Tak jauh mana pun tapi penat jugak lah & sebenarnya bukan larian tapi "merdeka walk" ja. Dah nama pun merdeka walk, "walk" je lah, nak lari buat apa. Tapi dah semua org lari sbb nk dpt goodies bag, aku pun lari la sekuat hati. Kah !

1 comment: